piątek, 7 grudnia 2018

Grudzień cz.II (serduszkowo)

Witajcie!
Kochani jak obiecałam dzisiaj puszczam w obieg moje ekologiczne ozdóbki - serca, serduszka.
Wszystko znalazłam na FB i to przez przypadek bo okazało się że to strona jednego z moich ulubionych sprzedawców koszyczków. Musiałam troszkę poszperać ale jest tam prawdziwa "kopalnia cudów" takich oryginalnych. Zapamiętajcie FB -  Domowe Ozdoby
No mała reklama ale opiszę to co wpadło w moje rączki 😊

 1. małe postarzane serduszko
 2. małe chyba podpalane serduszko
 3. to jest boskie bo duże i z takim ażurowym wzorem
 4. średniej wielkości postarzane i też z ażurowe
 5. i 6. bardzo ciekawe (jak dla mnie) fajny jest ten środek serduszka w szarym naklejony materiał a w brązowym grafika. Były tak ciekawe że musiała nabyć oba wzory :) 

 7. 8.9. te małe i też te wzory w środeczku sama słodycz.



 10. Guziki trzy rozmiary co prawda na choinkę nie pójdą ale wiecie jak to jest "you must have this" no i tyle...
11. znając mnie to serducho też nie zawiśnie na choince ale będzie zdobiło nasz domek. Nie wiem gdzie zawiśnie bo to kwestia otwarta ale jest i cieszy moje oko  

Poszalałam nieziemsko :) ale warto było tak mi przynajmniej podpowiadało moje 💖. Serduszka w dobrych cenach, wysyłka kurierem to i szybko dotarły.
Wypatrzyłam też u nich girlandy z kryształków i się zastanawiam czy aby nie byłoby im dobrze w moim wiklinowym domu???
Na koniec mała namiastka moich zeszłorocznych kryształków.

Czekamy na Wasze komentarze :)
Pozdrawiamy ciepło!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz