sobota, 5 stycznia 2019

Poświątecznie

Witajcie!
Obiecałam, że zajrzę tu przed wigilią ale ten czas tak szybko mi przeleciał (przez palce), że nawet się nie obróciłam wokół siebie a już jutro mamy święto Trzech Króli.
Święta w nowym domku były bajecznie i mistyczne. Takie całkiem inne i nie tylko dlatego, że nowe otoczenie, nowi znajomi, nowy dom. 
Zaznaliśmy tyle ciepła i życzliwości od naszych nowy sąsiadów za co z całego serca dziękujemy 💖 
Tak chciałabym się pochwalić "kawałkiem" choinki i "kawałkiem" stołu wigilijnego :)



 Niestety wyszły mi tylko takie jak to nazwałam "kawałki" bo jeszcze brakuje nam szlifu na ścianach, suficie czy podłodze. Jak to bywa zawsze jest coś niedokończone - takie chwilówki. 
Za to parapecik jest gotowy i cieszy od świąt moje oko. Chwalę się nim bo jest śliczny jak dla mnie 


Lampeczki w domku ceramicznym zmieniają kolorki i to test takie słodkie, choć ktoś może powie, że kiczowate ale mnie to nie przeszkadza - odpoczywam przy nich. 
Tak ostatnio rozmawiałam ze znajomymi i dziwnym trafem większość z nich lubi, ba kocha takie lampeczki ale boi się przyznać bo to obciach przed innymi...
Ale czy ja wiem czy obciach? Ważne żeby nam było miło a inni no cóż...   
Jeszcze jedna fotka mojej ściany w lampeczkach i stadko reniferów.


   
Tak wiem wieje kiczem ale kocham to i cóż na to poradzę? Chyba nic!
Serduszkowa choinka została zastąpiona bombkami, takimi ręcznie malowanymi (niestety nie przeze mnie) i zrobionymi ze wstążek takie "karczoch" ale za to mojej własnej roboty.
Jestem z nich dumna więc się chwalę



Ta znalazła się w oknie bo bardzo duża





 Tych trzeba szukać na drzewku


 A ta pojechała w paczce do mojej kochanej koleżanki.

 Takie poczyniłam sobie ozdoby na święta. 
W naszym wiklinowym domku zamieszkały też moje skrzaty, drewniany niedźwiadek i renifery, które wyszły spod reki męża. Domek z tyłu to stoper do drzwi.



No i dzień powolutku się kończy. 
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.
Życzę jeszcze wszystkim dużo zdrówka - bo to najważniejsze. 
Dużo miłości, ciepła, zrozumienia i bądźmy kochani życzliwi dla siebie i innych. 

Pozdrawiamy cieplutko na ten Nowy Rok! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz