poniedziałek, 1 lipca 2019

Lato mamy jakoś tak upalne...

Lato mamy jakoś tak upalne w tym roku! 
No rewelacji to nie odkryłam...
Pogoda tam mnie zaskoczyła, że o mało nie poszłam w inny wymiar - ten bardziej lotny😋
Teraz się z tego śmieję ale na 100% wcześniej nie było mi do śmiechu.
Na pocieszenie znowu musiałam zerknąć na moją ulubiona stronę sklepu z wikliną. Kurcze jakoś tak wyszło, że dawno tam nie zaglądałam a tam takie cuda. Właściciele sklepu to ludzie zdolni i kreatywni. Jak oni to robią, nie wiem?
Koszyczki w kolorkach, z obszyciem, do kuchni, do łazienki, na zakupy i na rower. Przy tych ostatnich chciałam się zatrzymać.
Potrzebny mi kosz na rower na kierownicę ale nie taki z tym czarnym klipsem a zwykłymi haczkami. Koniecznie z obszyciem bo mają tu kilka perełek i jak to zawsze bywa jest problem co wybrać. Może ktoś mi coś...? Jakaś rada? Czekam na propozycje.
Oto zdjęcia koszyczków.

Kosz prostokątny bez rączki ale z sercem




Kosz prostokątny ale z pastelowym obszyciem i koroneczką

Kosz zwykły z rączką i te obszycie 😍


Koszyczek jw ale obszycie pastelowe
No i co ja mam bidulka wybrać? Teraz jeszcze patrzę a tu taki cudo z kwiatami i pomponikami u mnie odlot...


Czekam na Wasze komentarze - będzie mi łatwiej.

Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz